söndag 15 maj 2011

Härligt Gina!


Vilken tävlingshelg! På fjärde försöket så satt vårt freestyleprogram och Gina och jag fick uppflyttningspoäng på Tyresö hu officiella freestyletävling!!! En tredjeplacering blev det!

Jag blev sååå glad för att vi hade en så fin kontakt under hela programmet och att hon var så glad och fokuserad. Veckans intensiva träning har gett resultat!

Idag söndag startade vi i klass 2 i Haninge. Jag känner att jag inte vill lägga mer tävlingstid i klass 1 utan ska försöka utveckla vårt program lite mer istället och satsa på diplom i nästa klass. Dagens tävlingsomdömen gav mycket konstruktivt att ta tag i och överensstämde mycket med hur jag själv tänker.

Det var en supertrevlig stämning också kring tävlingarna och det var kul att prata lite mer med folk. Det är ett gäng som man börjar känna igen nu efter några tävlingar så man ser att sporten inte är så stor.

Skoj också att mina träningspolare kände sig lite peppade efter att ha sett oss. ;) Snart har jag snärjt in de i freestylenätet också! :D

2 kommentarer:

  1. Grattis igen, super Gina och super Karin!! Klart man blir peppad, men scenskräcken sitter hårt inne på "vissa" ;)

    Lisa o Nova

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till er båda. Karin du e så duktig och va roligt de e att höra om era framgångar. Lycka till med fortsatta tävlingar.

    SvaraRadera