fredag 7 juni 2013

Tävlingsfilm

http://youtu.be/ts1-_tliaUg

Idag bjuder jag på filmen från förra helgens freestyletävling . 
Usch det är alltid jättehemskt att se sig själv på film och ju mer jag håller på ned freestyle, desto mer ser jag alla misstag och allt som kan göras bättre. 

Nu resulterade den här tävlingen i uppflytt, så nöjd är jag förstås, men det är sååå mycket som kan göras bättre och jobbas med. 

Speciellt mycket ser jag mina egna misstag och vad jag gör som faktiskt förvirrar för min fina lilla hund istället för hjälper. För att inte tala om vad jag kan göra med mitt eget kroppsspråk ..... för att det hela ska bli snyggare!

I det här programmet kan jag ursäkta mig med att jag föreställer en björn, men från och med nästa ska jag träna med händerna på ryggen t. ex.! 
Ska också lägga stort fokus vid att vara supernoga med att multiträna starter . 

Imorgon åker vi till Linköping och ska åhöra en kurs med en konståkare ur juniorlandslaget som ska hålla kurs på precis det här temat och för bara freestyleekipage. Ska bli superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar