torsdag 1 januari 2015

Nytt år!



Ja så blev det nyårsafton 2014. På förmiddagen var jag, bästa Pernilla och hundar och tränade på Ekerö. Såå mysigt!


När jag kom till jobbet sen så hade jag bara ett barn, men ett väldigt roligt, kreativt barn. Han jobbade på att bygga en skateramp med tak och var otroligt säker och noga över hur han ville ha det! Skoj!


Sen hem så vi hann precis fira nyår tillsammans. David, jag och hundarna!
Vi åt en god blandning av småplock och en favorit: jordärtskockssoppa! Underbar!
Hundarna fick märgben. Det är bara Gina som är påverkad av smällarna, men bara ute och kvällskisset gick fort, inomhus bryr hon sig tack och lov inte.


Jag känner mig så glad och tacksam över all den kärlek och värme jag har omkring mig, familj, vänner och bekanta. Jag har så mycket och får så mycket varje dag  och varje vecka. 

2014 har varit ett fint år. Hundarna och jag har tränat och tävlat med goda resultat. David och jag har haft en harmonisk vardag och mysiga ledigheter. Jag har bytt jobb och fått lite mer tid till egna aktiviteter.

Inför 2015 har vi ovanligt många förväntningar på projekt som är på G och som vi hoppas på. Vi håller tummarna. 

Gott Nytt År! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar