måndag 3 augusti 2009

LP1!!!!

Igår var jag och tävlade på Södertälje bk med Anne och Mirre . Det var vår 6:e tävling. Varmt och uppstigning före kl. 6 gjorde både mig och Gina lite lätt matta, men vi fixade det.....ett tredje 1:a pris i lydnadsklass 1 och LP 1!
Jag känner mig så himla nöjd och glad. Vår finaste Ginafina som lärt mig allt jag kan om hundar! Och härligt också med mina träningsvänner som jag känner mer och mer för hela tiden. Det är så superroligt!
Vem hade trott att jag skulle längta efter nya tävlingar... i november när vi första gången gick in på en lydnadsplan med skakande ben.
Nu ska jag träna in nya moment och bryta av med lite agility ett tag också.
Ska bli kul att pröva.
Bilderna är från gotland och
semestern.
Idag har jag börjat jobba igen,
men lugnet och ron sitter kvar
i kroppen
länge än hoppas jag.





1 kommentar:

  1. Carro, Happi & Millionsdag, 05 augusti, 2009

    Hunnit smälta helgens bravader? =) Kan tyvärr inte komma i helgen då vi ska åka till Tiveden... Men vill jättegärna hänga på en annan gång!!!! Behöver träna.... Kram kram

    SvaraRadera