söndag 30 maj 2010

ingen hundblogg idag :)

Idag har Gina och jag tävlat i Nynäshamn. Det gick inte alls kan man säga. Vårt bästa moment har blivit det som var vårt sämsta för ett år sedan, nämligen fria följet och det är jag sååå glad för. Men som sagt sen var det inte många rätt. Platsliggningen har börjat trassla och om det var för varmt eller matte som var nervös eller collien som tävlade bredvid som störde. vet jag inte, men bra gick det inte. Efteråt åkte vi hem och drack vin på balkongen. Det var skönt!

I övrigt har maj varit en månad när jag försökt att vara lite social med andra än mina vänner i hundvärlden. Det känns bra, jag vill ju gärna ha kvar lite andra vänner åxå, även fast mitt hundliv ger mig så mycket!!!! Förra helgen var mamma på besök det var familjemiddag för min bror som blivit 50!!! Hur det har gått till förstår jag inte! Själv är jag ju fortfarande 32!!!





2 kommentarer:

  1. Bättre lycka nästa gång! Vad är strategin?

    Ser skönt ut på balkongen.. =)

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni hade på balkongen
    Vi ses och vi kommer alla igen med nya tag, jag tror faktiskt det var värmen som ställde till det
    För ni är ju BÄST
    Kraam

    SvaraRadera