lördag 2 januari 2010

Ett Gott Nytt År!

Ja, så var det ett nytt år! Jag har fått höra att jag ligger på latsidan med bloggandet så nu på det nya året ska jag försöka att bättra mig. Slutet på det förra var tungt, med pappa som gick bort och allt som har med det att göra. Han kommer att vara saknad av oss, men han var ju så sjuk på slutet så förhoppningsvis har han det bättre där han är nu.
Julen var lugn och skön och nu har jag nyss kommit hem från en vecka i ett mycket kallt Jämtland. Det var ned till - 27 grader!!! Länge sedan jag upplevde den kylan. Hundarna uppskattade det inte riktigt, så det blev inte så mycket av de långa promenader som jag tänkt. Men vackert var det!
Nu är jag ledig en vecka till. Underbart! ska bara lata mig, umgås med vänner, ha kul med David och hundarna och ha det skönt. Nästa fredag åker Ann och jag ned på My Dog och ska ställa Gina och Luna. Hoppas att det går bättre än på Stora Stockholm då Luna inte ville öppna munnen och fick ett KEP. Men vi har tränat lite mer på det nu så....
Annars så är nästa evenemang lydnadsprov i Viksberg i slutet på januari. Gina borde fixa det om det inte är så kallt. Igår var vi i Vendelsö ridhus och tränade och det känns inte helt bra att köra med henne i kylan. Så vi får se hur det blir...... Det ska ju vara kul!












I Jämtland tittade vi på tv och......
hade party!!!!!!!!


















Mycket snö var det!
Kom nu så går vi hem matte!!!

3 kommentarer:

  1. Hua, va kallt det ser ut, men oj så vackra vinterbilder. Hoppas det blir en skön och kul vila . Det förtjänar du. Kram//K

    SvaraRadera
  2. Ja denne kyla verkar inte ge sig i första taget, håller med hundarna att när det är kallt skall man vara inne och mysa
    Hoppas allt gick bra nere i Götet vi ses kanske på fredag
    Kraam Mirre

    SvaraRadera
  3. Fick ett gäng fina bilder på Gina & Luna på MyDog, om du mailar mig så kan jag skicka ett par :) mollydrozd@hotmail.com

    SvaraRadera