onsdag 27 januari 2010

Färdigjobbat för den här veckan!


Jag är sååå nöjd med mitt nya liv! Jobbar numer måndag, tisdag och onsdag och har sedan 4 dagars helg! Precis som vi skämtade om förut att man skulle ha det. Visserligen finns det ett och annat helgpass i mitt schema också, men det behöver jag inte låtsas om just den här helgen.

Ute har snön vräkt ned idag och återigen är det ett vackert vitt snölandskap utanför fönstret. Jag längtar visserligen efter våren med mer värme och mer ljus men eftersom det realistiskt räknat är rätt långt kvar till våren, så är det väl bara att gilla läget ett tag till och lite mysigt är det ju ändå. Man kan ju ägna sig åt att kolla på minnen från i somras. Tänk vad Luna blivit stor!

Imorgon blir det tvättstuga och hundträning på schemat. När jag jobbar så jobbar jag desto mer och det finns inte mycket tid till annat. (Förutom en hundkurs som jag klämt in på måndagkvällar förstås :)) Det är en superskoj och inspirerande kurs om att göra freestyleprogram. Inte så enkelt som det ser ut när man ser färdiga program, men mycket att bita i med många val och en hel del hundträning att utmanas av.

Helgen kommer att bjuda på en hel del sociala aktiviteter åxå, med besök från norr och kalas. På söndag är det tävlingsdags igen för Gina. Hoppas att vädret lugnar ner sig och värmer upp sig lite till dess. Vi har lagt in en lite högre växel på träningen sista tiden. Anns råd och drillning av oss är ovärderligt. Håll alla tummar för oss att det går vägen på söndag!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Låter härligt Karin! Saknar dig mycket ska du veta!
    Stor kram
    Pia

    SvaraRadera
  2. Så himla nice att jobba som du gör ;)... Viksberg på söndag? Håller tummarna för att ni ska knipa 1:a priset! Fokus!

    SvaraRadera