fredag 29 oktober 2010

Den andra träningen och en högdräktig tik!

Luna och jag lär in momenten i lydnadsklass 2.

Belöning i rutan.

Det som är så kul med hundträning är när man ser vilken skillnad ett halvår kan göra.
Luna tyckte att apportering var pest i våras.

Men se nu!

Hon påminner om en gasell i utrycket.

Se sån stil hon har snyggingen!

Boston är inte så dum han heller i full fart!

Vår lilla bostonflock - våra 2 tjejer och Lunas halvbror Boston som Ann äger.

Det är så härligt att se de ha kul ihop efter träningen.
Gina fick vara med en stund efter att ha suttit i bilen och tittat på.

Se en sån tjusig mage! Hur många kan det vara månntro?

Jag orkar fortfarande stå på 2 ben (om jag får godis matte), men det är tungt att bära.

Nu är det inte långt kvar.....

Lyckades inte få in alla bilder på det sätt jag ville i det förra inlägget så det fick bli ett nytt. Idag har Ann och jag tränat på Gubbängsfältet. Perfekt väder och underlag fastän det är november om några dagar. Det är bara att passa på och njuta.

4 kommentarer:

  1. NU har jag läst hela uppdateringen;)). Tack både för i torsdags då jag besökte er i Östnora och igår då vi tränade på Gubbängsfältet. Underbart väder och riktigt bra träning. Ser fram emot dagens träning så vi syns snart igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. kerstinspudlar.selördag, 30 oktober, 2010

    Oj, oj , vad mycket roligt , ni har haft för er. Här går det undan , ska jag säga. Och Gina ser ju lovande tjock ut :) Va, spännande det ska bli. Lycka till med den fortsatta träningen, säger vi.

    SvaraRadera
  3. Men vilken mage! Väntans tider..

    Å vilken karaktär jag har, inte lämna pluggandet för och träna.. suck. Men nästa vecka, då är vi INNE och jag får träna igen, jippi!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis till valparna. Så rolig nyhet. Lycka till Karin

    SvaraRadera