onsdag 8 oktober 2014

Sen Freestyleträning på en onsdag

Ikväll har jag och Åsa haft en väldigt sen Freestyleträning med Gina och Zelda. Vi har dels tränat våra individuella program och dels hästprogrammet. Det är lite svårt att komma ihåg ordningen på rörelserna och att veta hur länge vi ska hålla ut med varje rörelse för att komma i takt med musiken och hinna med allt ända in i det planerade slutet. Ska bli väldigt spännande på lördag att se hur det går! 
I Ginas och mitt program är det främst på
två ställen som det hakat upp sig. Det ena är i början då hon ska springa runt två föremål några varv. Det fungerar strålande ibland och ibland tycker hon att det är supertrist och vill hitta på något annat. Det andra stället är i mitten när hon ska plocka upp ett svärd och hoppa upp på min rygg. Svårt tycker hon!
Intressant och som ger mig hopp är det att det som jag slet mitt hår med i våras och somras behöver jag knappt tänka på längre. Så svåra moment tar son tid helt enkelt! 
Så här kan det se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar