onsdag 24 september 2014

Hösten är här!

Ett hösttecken. 


Idag blev det ett par timmar ute på klubben med hela ligan. Det regnade när vi åkte ut, men sen blev det bättre och vi kunde träna utan att bli dyngsura, men leriga blev vi!
Tarzan är mitt mesta klurande för tillfället. När han vill....kan han så mycket! Men vill han inte, gör han inget och omgivningen är så intressant. Jag växlar mellan kamp/lek och godisbelöningar vilka har stigit betydligt i värde jämfört med ett år tillbaka i tiden då han mest var misstänksam till matbelöning. Till skillnad från tjejerna har han alltid älskat att kampa och tycker att det står TARZA ÄGER DENNA på alla leksaker! Det går perioder då jag försöker att jobba mer koncentrerat med detta att förstå att jobb = belöning. Andra perioder är jag lite slöare. 
Man får väl vara glad iallafall att han har något som gör honom så här glad ! 


Äntligen MIN!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar