fredag 26 september 2014

Trix hemma i regnet.


Idag regnar det och jag passar på att finslipa våra trix inomhus. För Gina del så vill jag gärna få lite mer stuns i hennes upphopp på mig. Inser att det till en del handlar om att jag är lite skraj att hon ska skada sig, men tror inte det är så farligt bara jag inte överdriver det. En annan övning är att lägga sig ned och krypa mot mig. Den går ju inte att göra utomhus längre och därför har vi slarvat en del med den delen när vi kört helhet utomhus sista tiden. Genast så blir det slarv. Ett stort fokus med henne är nu att verkligen verkligen tänka på att minska procenten med fel utförande och att JAG är noga med att inte släppa igenom fel! 

Med Tarzan övar vi på med olika delar. Bifogar länk till en liten film med det trix som finns i början av vårt program. Hade inte med mig den stabilare puff som vi använder hemma, men han klarar det bra ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar