söndag 7 september 2014

Vardag på en söndag.

Med mitt nya schema blir det av naturliga skäl inte så mycket hundträning vissa dagar. Jag försöker alltid att hinna med några minuter runt maten iallafall för det tar ju inte särskilt mycket energi eller tid, men i längden tror jag att det påverkar den totala träningen väldigt positivt. Just nu kör jag lite fjärrskiften med Luna, delar ut Tarzans freestyleprogram och några av de svaga momenten i Ginas program. 
Idag har jag jobbat från 7.00-18.00, men det barn som skulle stanna till 18 var sjukt så jag fick utmärkt hål för att påbörja ett projekt som jag längtat efter att sätta igång med. Vi pratade om det redan förra omgången jag jobbade på det här jobbet. Att måla staketet till vår gård för utelek! Superskoj att komma igång! Hittade en förebild på Facebook,  bra att ha en bild man gillar att återvända till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar